Platforma Alaro Visual Cloud
Alaro 2.0 Sp. z o.o.
Alaro Visual Cloud (AVC) to platforma wspierająca działania reklamowe oraz proces sprzedaży internetowej produktów prezentując je w każdym możliwym wymiarze. Skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych i usługodawców, których zwykłe strony internetowe nie osiągają celów sprzedażowych, a kampanie marketingowe nie przekładają się na wzrost współczynnika konwersji.
- IT
Przejdź do
Opis innowacji
Alaro Visual Cloud (AVC) to platforma wspierająca działania reklamowe oraz proces sprzedaży internetowej produktów prezentując je w każdym możliwym wymiarze. Skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych i usługodawców, których zwykłe strony internetowe nie osiągają celów sprzedażowych, a kampanie marketingowe nie przekładają się na wzrost współczynnika konwersji. Wykorzystując modele 3D oraz technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) platforma pomaga kupującemu lepiej zrozumieć produkt i zapoznać się z pełnym wachlarzem możliwych wariantów kolorystycznych, materiałowych, teksturowych itp. Pozwala zaprezentować pełną ofertę w sposób atrakcyjny dla klienta za pomocą m.in. interaktywnych prezentacji, etykiet informacyjnych, podkreślających specyfikację produktu, jego cechy wizualne i użytkowe oraz atrybuty.
Usługa składa się z kilku poziomów wsparcia, w zależności od potrzeb klienta.
- Wykorzystanie technik modelowania i skanowania do szybkiego stworzenia modeli 3D,
- Przygotowanie pełnego wachlarza wariantów, dzięki specjalistycznym generatorom 3D,
- Integracja platformy „plug&play” w e-commerce,
- Dostarczenie jednego wiersza kodu, aby platforma mogła zostać użyta na docelowej stronie,
- Agregowanie, przetwarzanie i raportowanie danych statystycznych,
- Śledzenie i analiza danych telemetrycznych,
- Rozwinięcie prezentacji o aspekt rzeczywistości rozszerzonej.
Zastosowanie
AVC może zostać użyta praktycznie na dowolnej stronie internetowej lub aplikacji wykorzystującej technologie internetowe, przede wszystkim w sklepach eCommerce, cyfrowych reklamach lub interaktywnych prezentacjach produktów. Zastosowanie jej może pomóc w następujących obszarach:
- Poprawa wskaźników sprzedażowych za pośrednictwem stron internetowych e-commerce,
- Ułatwienie odwiedzającym strony internetowe dokonania świadomego zakupu,
- Przedstawienie i objaśnienie specyfikacji produktu,
- Podkreślenie wszystkich wyjątkowych atrybutów produktu,
- Ukazanie każdego dostępnego wariantu danego produktu,
- Usunięcie barier i obiekcji związanych za zakupami online,
- Skrócenie czasu zakupów,
- Umożliwienie personalizacji produktów przez kupujących,
- Możliwość wirtualnego przetestowania/sprawdzenia produktu przed jego zakupem w swoim rzeczywistym otoczeniu: biurze, pokoju, ogrodzie.
- Umożliwienie dokonania zakupu w momencie finalizacji wyboru produktu w 3D lub AR,
- Zaskoczenie klientów wyjątkowym i nowoczesnym podejściem do procesu sprzedażowego,
- Dostępność platformy na każdym urządzeniu: smartfonie, tablecie, komputerze PC lub Mac.
Model współpracy
Współtworzenie i rozwijanie platformy o dodatkowe planowane moduły i funkcjonalności wykorzystujące m.in. VR i off-side rendering.
Rozwój może wymagać badań i testów laboratoryjnych.
Potencjalna długoterminowa współpraca, włączając zatrudnienie.
Alaro 2.0 Sp. z o.o.
Alaro 2.0 koncentruje się na zastosowaniu i wykorzystaniu najnowszych technologii wizualnych, takich jak 3D, AR, VR i MR, aby jeszcze bardziej zmienić wydajność biznesową, wydajność ludzi i ich życie.
- IT
- ul. Klecińska 123, Wrocław
- www.alaro.uk
- projekty@alaro.pl
- +48 730 369 999
Kontakt w sprawie innowacji
Ksenia Trębicka
- +48 730 369 999
- k.trebicka@alaro.pl